Homeopaattien potilaiden foorumi
06.02.12 - klo:05:29 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa foorumille keskustelemaan kaikesta terveyteen ja homeopatiaan liittyvästä!

Liity yhdistyksen jäseneksi ja tule mukaan aktiivitoimintaan!
Liittymiskaavake yms. http://homeopaattienpotilaat.org/

Etusivu   Ohjeet Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Endometrioosi  (Luettu 1318 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Maya
*

« : 02.05.09 - klo:07:28 »

Olen sairastanut yli kymmenen vuotta endometrioosia. Minut on leikattu kolme kertaa. Kuukautiseni ovat aina olleet ihan järkkykipeet ja ovulaatiotakaan ei voi olla huomaamatta kipujen takia. Viime keväänä lääkäri suositteli minulle hormoonikierukkaa endon takia. Viime hetkellä kuitenkin kieltäydyin ja peruin lääkäriajan. Syksyllä sitten varasin ajan homeopaatille. Nyt olemme hoitaneet endoani säännöllisesti homeopatialla ja kivut ovat poissa. Ei ovulaatokipuja, ei menkkakipuja, ei hikoiluja, eikä päänsärkyjä.
En olisi uskonut että tätä päivää elämässäni tulee, että olen kivuton. Harmi, että vuosia kärsin. Mutta onneksi parempi myöhään kun ei milloinkaan! Kiitos homeopatia!!!
tallennettu
Despina
*

« Vastaus #1 : 25.07.09 - klo:15:08 »

Hienoa, että olet löytänyt apua homeopatiasta endometrioosiisi! Sairastan myös itse endometrioosia ja haluaisin nyt kovasti kokeilla homeopatiaa, sillä olen kovin hormonivastainen enkä haluaisi lähteä niitä syömään kipuja lievittääkseni. Suurin kysymykseni kuitenkin on, että mistä löydän hyvän homeopaatin? Oletko pääkaupunkiseudulta? Jos, niin kertoisitko käyttämäsi homeopaatin yhteystiedot; kääntyisin mielelläni itsekin hänen puoleensa.
tallennettu
Maya
*

« Vastaus #2 : 26.07.09 - klo:12:35 »

Katso netistä www.homeopaattinenhoito.fi sieltä löydät yhteystiedot. Minua ainakin auttoi, muista ei ole edes kokemusta. Parasta tässä on kivuton elämä. Myös lähipiirini on huomannut minussa muutoksen. En ole tuskainen ja kipeä koko ajan ja elämän haluni on tullut takaisin. Suosittelen!!
tallennettu
Despina
*

« Vastaus #3 : 26.07.09 - klo:13:56 »

Kiitos yhteystiedoista Maya! Olinkin jo ajatellut tätä homeopaattia ja nyt sain vahvistuksen asialle!
Toivottavasti toimii minunkin kohdallani  Hymyilee
tallennettu
Maya
*

« Vastaus #4 : 28.07.09 - klo:13:37 »

Despina, tulethan kertomaan miten kävi?! Oletko jo ottanut yhteyttä homeopaattiin?
tallennettu
Despina
*

« Vastaus #5 : 27.08.09 - klo:15:29 »

Kävin 3 viikkoa sitten homeopaatilla ja sain käynnin yhteydessä homeopaattiset lääkkeet. Nyt sitten seurataan mitä tapahtuu. Vielä eivät ole kivut ainakaan kadonneet, minua kun vaivaavat erityisesti jatkuvat, läpi kierron kestävät endon aiheuttamat vatsakivut. Kuukautiskivuista olen yleensä selvinnyt kohtuuhyvin lääkkeiden avulla.
No nyt kävi niin, että kuukautiskivut olivat itse asiassa paljon pahemmat kuin yleensä. Yöunetkin menivät noin viikoksi lääkkeiden oton jälkeen. Eli jotain lääkkeet kyllä vaikuttavat, siitä ei ole epäilystäkään  Iskee silmä. Nyt seuraan tilannetta edelleen jonkin aikaa, ja sitten katsotaan miten tästä eteenpäin.
tallennettu
Kristalli
*

« Vastaus #6 : 16.11.10 - klo:21:24 »

Kerrohan kuulumisia Despina
tallennettu
Sivuja: 1
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!