Syötkö kilpparilääkkeenä tyroksiinia? Jos syöt, niin oletko voinut annostusta vähentää homeopatian aikana?
En syö, sillä en ole tätä edes käynyt lääkärissä tutkituttamassa, toisaalta en myöskään homeopaatilla.

Ehkä tyhmänrohkeaa, mutta on niin huonot kokemukset lääkäreistä, etten ihan helpolla terkkariin mene.
Toisaalta, eipä ne siellä muuta tekiskään, kuin määräisivät juuri sitä tyroksiinia ja en kyllä halua jatkuvalle kuurille.

Olen kyllä 101% varma siitä, että minulla on kilpirauhasen vajaatoimintaa, tulehduksesta en osaa sanoa oliko sellaista.
Jo oireiden sopivuus, mutta myös se että kroppa ilmaisee niin selvästi mistä on kyse. Saan sännöllisesti vyöhyketerapiaa, kun
vaimo opiskelee sitä (ersdal), kilpirauhasen heijastepisteet ovat olleet todella arat, eikä ne vieläkään kivuttomat ole.
Tämä yhdessä homeopatian ja ruokavaliomuutoksen kanssa on ollut se millä olen taistellut sairautta vastaan, tähän astiseen
parantumiseen olen tyytyväinen, katsotaan sitten tulenko ihan terveeksi, vaiko miten käy.