Homeopaattien potilaiden foorumi
09.09.10 - klo:06:17 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa foorumille keskustelemaan kaikesta terveyteen ja homeopatiaan liittyvästä!

Liity yhdistyksen jäseneksi ja tule mukaan aktiivitoimintaan!
Liittymiskaavake yms. http://homeopaattienpotilaat.org/

Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: paniikin ja ahdistuksen hoito  (Luettu 351 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kipa
*

« : 21.07.09 - klo:18:00 »

moi!

onko kenelläkään kokemuksia paniikin ja ahdistuksen hoitoon. sain ensimmisen paniikkikohtauksen n.3vuotta sitten ja siitä alkaen olen apua siihen hakenut. paniikki puhkesi pitkällisen stressin ja paineen alla olemisesta. olen ollut nyt homeopaatin hoidossa kohta vuoden ja tuntuu, että aineet pitävät kohtaukset "kurissa", mutta pelko on persiissä, eikä meinaa millään hellittää. tuntuu jo, että olen ajautumassa masennukseen vaivan takia, kun jokapaikassa joutuu pitämään mielensä kasassa, normaalielämää vaiva haittaa huomattavasti. lääkeitä en ole kyseiseen vaivaan popsinut, koska ajattelin josko ne veisivät syytä vain syvemmälle "pois silmistä". kokemuksia kiitos...

kiitos kaikille

kipa
tallennettu
tiitus
*

« Vastaus #1 : 15.11.09 - klo:19:25 »

Tähän kun kukaan ei ole vastannut, niin minä kokeilen.
Eipä minulla kovin vahvaa kokemusta asiasta ole, mutta jonkin verran oireita ilmeni, kun
oli tuo terveys huonona.
Kokonaisuutena nämä tämän tyyppiset sairaudet tuntuvat olevan melko hankalia hoitaa ja
parantuminen saattaa kestää, ainakin virallisen terveydenhoidon kautta.
Jotkut ovat saaneet apua keskusteluterapiasta, mutta en ole varma miten tehokasta se on.

Oletko saanut muutettua elämän vähemmän stressaavaksi?
Voisiko ruokavalion muutos auttaa?
Onko homeopaatti löytänyt jotain mikä auttaisi paremmin?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!