Ella

|
 |
« : 22.10.09 - klo:18:15 » |
|
Olen 26-vuotias terveysalan ammattilainen. Homeopatiasta kiinnostuin luettuani rohkaisevia hoitokokemuksia eri vaivoihin liittyen. Itse kärsin aurallisesta migreenistä ja hormonihäiriötäkin löytyy. Migreeniäni koitettiin hoitaa verenpainelääkkellä (Atacand) mutta se laski suht matalaa verenpainettani lisää, eikä siten sopinut, samasta syystä beetasalpaajatkin jäivät kokeilematta. Seuraava estolääke olisi Triptyl, joka nostaa mm. kipukynnystä. Valmistetta on ennemmin käytetty myös mielialalääkkeenä, joten se sai minut epäröimään koko asiaa. Muutenkaan ei houkuta ajatus säännöllisestä lääkityksestä.
Homeopaatille menin migreenin takia, tosin sivuttiin siinä kuukautiskiertojeni kummallisuutta yms. Homeopaattini epäilee, että minulla voisi olla kilpirauhasen vajaatoimintaa jossain määrin. Heinäkuussa aloitin Cali Carb c30 valmisteen 1xvko ja noin 2kk sitä käytin, lopuksi vielä samaa vahvuudella CM1 kolmisen viikkoa. Hoidon aikana ei tullut yhtään kunnon kohtausta, ja auraoireetkin lievenivät. "Kaupan päälle" hoidon aikana kierto oli kolme kertaa peräkkäin lyhin, mitä koskaan ennen luomusti. Hoidon jälkeen meni noin kuukausi niin jossain määrin oon tuntenut taas, että vaivoja on , ja yksi kiertokin venähti. Siksipä meen taas huomenna homeopaatille.
Yllätyin, kuinka nopeasti homeopatia voi auttaa, vaikkakin mun selvästi täytyy vielä jatkaa hoitoa pidempään. Olen käynyt homeopaattisen ensiavun luennolla, ja hommannut "ensiapupakkauksen". Uusi olen tällä saralla vielä, mutta heti voin todeta, että kyllä tehoaa!
|