Homeopaattien potilaiden foorumi
06.02.12 - klo:05:53 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa foorumille keskustelemaan kaikesta terveyteen ja homeopatiaan liittyvästä!

Liity yhdistyksen jäseneksi ja tule mukaan aktiivitoimintaan!
Liittymiskaavake yms. http://homeopaattienpotilaat.org/

Etusivu   Ohjeet Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: « 1 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Migreeni ja kuukautishäiriöt  (Luettu 2551 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ella
*

« Vastaus #15 : 23.05.10 - klo:19:04 »

Kuulumisia sen verran, että alkuun oli migreenistä tuttua sahalaitaa useammin mutta varsinaista kohtausta mulla ei ole ollut. En ole kärsinyt lainkaan raskauspahoinvoinnista, ja olo on jotenkin "sisäisesti kunnossa" oleva ollut. Raskausviikkoja kasassa nyt 17 eli muutama viikko ja ollaan jo puolivälissä.
Sitten myöhemmin meinaan mennä homeopaatille ja vyöhyketerapeutille, suunnittelen mahdollisimman lääkkeetöntä synnytystä. Jos saisi vinkkejä ja valmisteita, miten valmentautua koitoksene sitten..
tallennettu
Oinas74
*

« Vastaus #16 : 27.05.10 - klo:14:55 »

Hieno homma! Synnytys on täysin mahdollinen ilman kemiallisia lääkeitä ym turhaa. Kaverinui just synnytti, apuna oli oman klassisen homeopaatin kokoama ensiapupakkaus. Ei kivunlievitystä eikä oksitosiinia tarvinnut, vaikka hlökunta yritti toiseen niistä hieman painostaakin. pari pilleriä ja 10 pisteen luomulapsi ilahdutti kivuttomalla tulollaan!

Lykkyä tykö!
tallennettu
Ella
*

« Vastaus #17 : 09.10.10 - klo:09:26 »

Loppukuusta häämöttää laskettu aika, ja neuvolassa epäiltiin ettei ihan sinne asti mennä. Homeopaatiltani saan omat synnytyslääkkeet, lisäksi kävin luennolla synnytyslääkkeisiin liittyen. Teoreettisesti homma alkaa olla hallussa, eri asia sitten osaako itse ajatella kunnolla kun on tositoimissa, ainakin rakennelääkettäni ja Arnicaa otan.
tallennettu
Kristalli
*

« Vastaus #18 : 16.11.10 - klo:21:07 »

Hei Ella, miten synnytys sujui?
tallennettu
Ella
*

« Vastaus #19 : 27.12.10 - klo:11:52 »

Hei, tyttö on nyt 2kk. Synnytys oli mieluisa kokemus siinä mielessä, että hyvin pitkään pystyin hallitsemaan kipua homeopatialla. Olin saanut useamman lääkkeen mukaan synnytyksen eri tilanteiseen. Eniten vetelin Arnicaa supistusten aikana, samoin Aconitumia meni. Mulla vaan synnytys ei edennyt "hyvää vauhtia", Chaulophyllis tms. avitti tilannetta hieman mutta loppujen lopuksi mun oli turvauduttava puudutuksiin. Synnytys kesti 11 tuntia, josta 6 tuntia sairaalassa siis luomuillen pärjäsin. Kätilöt suhtautuivat myönteisesti homeopatiaan ja yksi jopa tiesikin tämän Chaulophylliksen, ja nimenomaan kehotti semmoisen ottamaan.

Toipuminen oli nopeampaa, mitä kaksossynnytyksestä v.-03. Arnicalla jälkivuodon kesto puolittui edellisestä. Arnicaa olen mainostanut muillekin synnyttämään menijöille.
tallennettu
Sivuja: « 1 2
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!