Homeopaattien potilaiden foorumi
31.07.10 - klo:20:18 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa foorumille keskustelemaan kaikesta terveyteen ja homeopatiaan liittyvästä!

Liity yhdistyksen jäseneksi ja tule mukaan aktiivitoimintaan!
Liittymiskaavake yms. http://homeopaattienpotilaat.org/

Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Homeopaattisten lääkkeiden kuljetus ulkomaille  (Luettu 270 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
-j-
*

« : 16.12.09 - klo:10:56 »

Tällainen asia tuli ajankohtaiseksi, sillä olen pian lähdössä parille ulkomaanmatkalle ja tahtoisin tietenkin ottaa oman ensiapupakkaukseni mukaan. Mutta onko mitään keinoa saada lääkkeet matkaan ilman,e ttä ne menevät pilalle?

Kotiapteekkikurssilla kurssin vetäjä sanoi, että homeopaattiset lääkkeet eivät kestä läpivalaisua. Eli niitä ei voi laittaa käsimatkatavaraan, eikä ruumaankaan, koska kuulema kaikki ruumaankin menevä läpivalaistaan. Mitenköhän kestävät metallinpaljastinta? Jos tungen muutaman lääkeputkilon housun taskuun ja toivon, että niihin ei puututa...

Olisi ollut kiva myös ostaa ulkomailta halvemmalla homeopaattisia lääkkeitä mukaan, mutta jos kuljetus on ongelma, niin ei sitten varmaan kannata.

Olisi kiva, jos jollakulla olisi faktatietoa siitä, mitä lääkkeet kestävät ja mitä eivät!
tallennettu
Kristalli
*

« Vastaus #1 : 26.01.10 - klo:09:58 »

Ihan uusi tieto minulle, että ruumaankin menevät läpivalaistaan! Vaikka onhan se varmaankin ihan perusteltua turvallisuussyillä kaikenmaailman terroriuhkien välttämiseksi..  Epävarma

Ainoa fakta asiasta minulla on se, että hyvin ovat lääkkeet toimineet vaikka ympäri maailmaa ovat lentokoneiden ruumissa matkustaneet. Käsimatkatavaroihin en ole laittanut juurikin läpivalaisun pelosta, sekä myös välttääkseni joutumasta selittelemään pikkupilleripullojen sisältöä Näyttää kieltä

Joskus jos on ollut akuutti tarve ottaa jotakin lääkettä lentomatkan aikana, olen laittanut annoksen pieneen paperinyssäkkään ja tunkenut sen syvälle taskunpohjalle tai rintsikoihin Virnistää
Onneksi en ole vielä joutunut niihin uusiin nakukameroihin, siinä sitä olisikin selittelemistä Virnistää Virnistää
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!