Homeopaattien potilaiden foorumi
09.09.10 - klo:06:38 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa foorumille keskustelemaan kaikesta terveyteen ja homeopatiaan liittyvästä!

Liity yhdistyksen jäseneksi ja tule mukaan aktiivitoimintaan!
Liittymiskaavake yms. http://homeopaattienpotilaat.org/

Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Allergiat ja suolistovaivat  (Luettu 434 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
-j-
*

« : 22.04.10 - klo:09:49 »

Hei!

Ajattelin jakaa omia kokemuksiani allergioista ja homeopaattisesta hoidosta.

Olen niin kauan, kuin muistan, ollut allerginen siitepölyille (koivu, leppä, timotei, nurminata, pujo) ja kissalle. Parikymppisenä allergisuus lisääntyi, olin testien mukaan tullut allergiseksi koiralle sekä joillekin ruoka-aineille (porkkana, peruna, omena, ...). En kuitenkaan tuolloin vielä rajoittanut ruokavaliotani todettujen allergioiden mukaan, koska en konenut, että kaikista olisi tullut oireita. Sairastelin kuitenkin aika paljon flunssia ja keväisin saatoin olla pikkukuumeessa viikkoja - kuukausia, ja olo oli sairas ja väsynyt.

Parisen vuotta sitten allergiat alkoivat yhtäkkiä lisääntyä, tulin nopeasti allergiseksi melkein kaikelle ruoalle. Pahimmillani sain nokkosihottumaa tai kurkku turposi, muita oireita olivat kamalat suolistovaivat, vuoroin ripulia ja ummetusta, ripulijaksot saattoivat kestää päiviä ja niihin liittyi joskus oksenteluakin. Ihoa kutitti, väsytti kamalasti, saattoi oksettaa ja suolistoon sattua jne jne. "Vääriä" ruokia syötyäni, eli melkein koko ajan, mahani turposi ihan kauheaksi ja kärsin uskomattomista ilmavaivoista - erittäin pahanhajuisista. Olo oli tukala ja oli kiusallista olla kenenkään seurassa. Pahimmillaan oli alle 20 ruoka-ainetta, joita uskalsin syödä - mausteista ei mitään muuta, kuin suolaa, kaikki hedelmät ja marjat olivat pannassa, vihanneksista ainoat, jotka kävivät, olivat kurkku, jotkut kaalit, kesäkurpitsa ja salaatti.

Kävin läpi työterveyshuollon palvelut, mahan ja suoliston tähystykset (mitään ei tietenkään löydetty), iho- ja allergiasairaalan, jossa minulla todettiin lisää ruoka-allergioita ja myös astma ja käytin ympärivuotisesti antihistamiinia ja hengitettävää kortisonia. Kävin myös antioksidanttiklinikalla, siellä suositeltujen lisäravinteiden ja luomuruokaan siirtymisen myötä tilanne parani, mutta huononi jälleen kesällä. Sitten menin akupunktioon, mutta jätin sen hoidon kesken, kun päädyin sattumien summana homeopaatille.

Minulle aloitettiin rakennehoito syyskuussa ja jo loka-marraskuussa jätin kaikki lääkkeeni pois. Pikkuhiljaa tilanne parani, elämäkin on muuttunut, ja nyt voin syödä lähes mitä tahansa. Allergisia oireita en ole saanut pitkään aikaan. Suolisto on edelleen herkkä, joten esim viljoja syön mahdollisimman vähän.

Juuri pari pv sitten tajusin, kun työkaveri valitteli siitepölyallergiaansa, että kohta on vappu ja minulla ei ole ollut mitään ongelmia kevään, siite- ja katupölyn kanssa Hymyilee
tallennettu
Oinas74
*

« Vastaus #1 : 24.04.10 - klo:12:46 »

Oikea menestystarina!!! Meillä oli lapselle rokotuksen jälkeen puhjennut karsea kutiava ihottuma 1,5 vuotiaana. En mennyt edes kokeilemaan muuta, kun homeopatia oli jo tiedossa. Rakennehoitoa saatua iho on kuin vastasyntyneellä ja mieli virkistynyt myös. Allergioiden kanssa täytyy varata aikaa paranemiselle, ne eivät mene yhdessä yössä, koska taustalla on useimmiten perinnöllinen taipumus. Mutta kun on parantunut, tulos on pysyvä!! Hymyilee leveästi
tallennettu
Hermione
*

« Vastaus #2 : 30.04.10 - klo:09:57 »

Kroonisistakin vaivoista paraneminen homeopatian avulla voi olla todella nopeaa!! Hyvä Jenni ja Homeopatia!!

Meillä anopin monenmoiset suolistovaivat (mahd Krohnintauti) paranivat kanssa melko nopeasti homeopatialla.
Lapseni allergiat on hoidettu ja itse en ole kärsinyt siitepölyallergiasta enää vuosiin!!  Hymyilee
tallennettu
Oinas74
*

« Vastaus #3 : 04.05.10 - klo:19:57 »

Hei, taitavasti parennetut! Laittakaa homeopaattienne nimet suosittelu-osioon, kansan on tiedettävä sankarinsa Iskee silmää
tallennettu
-j-
*

« Vastaus #4 : 05.05.10 - klo:08:23 »

Kiitoksia kommenteista, Hermione ja Oinas74!  Hymyilee

Tällä viikolla tuli hiukan takapakkia, mutta vain hiukan. Olen jo ainakin parin viikon ajan rouskutellut raakoja porkkanoita päivittäin ja maanantaina tuntui vähän outoa kutinaa suussa. Mutta nou hätä, saan rakenneainetta varmaan taas vajaan parin viikon kuluttua, kun on aika homeopaatille.

Sitä on alkanut tajuta monenlaisia asioita elämästä, joihin ei ennen kiinnittänyt huomiota, kun ei osannut. Nytkään en yhtään ihmettele, että maanantaina oli oireita, koska viikonloppuna järkytyin syvästi yhdestä asiasta ja olen ollut poissa tolaltani sen takia.

Olen kyllä hyvin tyytyväinen tilanteeseeni. Syksyllä, kun homeopaatti lupasi, että "keväällä sulla ei enää ole allergioita", ajattelin, että aika optimistista. Enhän minä silloin tiennyt edes, että allergioista voisi niin vain "parantua", kun koko iän on toitotettu, että parannusta ei ole, oireita helpottavia lääkkeitä vain, ja ehkä allergiat iän myötä helpottuu, tai sitten ei...!

Vielä kun saisi sairaat läheiset homeopaattiseen hoitoon, niin hyvä olisi. Mutta ei heitä (näköjään, pahus!) voi pakottaa. Menevät, kun ovat siihen valmiita. Ihmettelen vain, kuinka paljon ihminen jaksaa ottaa vastaan sairautta ja käyttää lääkkeitä, joista tulee sivuoireita, kun periaatteessa uskovat kuitenkin homeopatiaan. Puhun tässä lähinnä siskostani ja äidistäni. Siskolla myöskin helvetilliset allergiat, suolistovammaa, kamala astma, nykyään verenpainetta ja siihen lääkitys, koko ajan flunssaa, josta tulee jälkitautina keuhkoputkentulehdus ja toisinaan keuhkokuumekin, ihotulehdukset, nielutulehdukset, jne jne.
Äidilläni on Crohnin tauti sekä joitain siitepölyallergioita. Molemmat vain sanoo, että "tilanne on parantunut". Tietäisivät vaan, miten paljon se voisikaan oikeasti parantua!
tallennettu
-j-
*

« Vastaus #5 : 18.05.10 - klo:10:21 »

Päivitän tilannettani.

Eli kävin itseni kanssa eräänlaisen "vuoropuhelun", kuulostelin, miksi sain oireita ja mitä asialle pitäisi tehdä. Ihan henkisiä juttuja siis vain. Ja ongelma on hoidettu Hymyilee

Vain parina päivänä noita kutina- tms oireita tuli, sen jälkeen olen taas rouskutellut porkkanoita ja omenoita ja pähkinöitä ym menemään. Ja siis ilman oireita Hymyilee Rakenneainetta en vielä ole saanut, mutta ehkä ensi viikolla.
tallennettu
Ella
*

« Vastaus #6 : 23.05.10 - klo:20:07 »

Vautsi, hieno kokemus! Mun äidillä on jo 7 vuotta ollut epäselvä suolistovaiva, tutkittu on mutta mitään varsinaista syytä ei ole löytynyt. Ruoka-aineet on myös äidilläni hyvin rajatut ja paistettua ruokaa ei voi syödä lainkaan. Homeopaattiani olen suositellut mutta hänelle isoin este on taloudelliset syyt. Mutta jos nyt kesällä tehtävästä tähystyksestä ja tutkimuksista ei vieläkään löydy mitään, niin kiikutan äitini homeopaatille ja maksan hänelle ekat käynnit..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!