Homeopaattien potilaiden foorumi
09.02.12 - klo:18:48 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa foorumille keskustelemaan kaikesta terveyteen ja homeopatiaan liittyvästä!

Liity yhdistyksen jäseneksi ja tule mukaan aktiivitoimintaan!
Liittymiskaavake yms. http://homeopaattienpotilaat.org/

Etusivu   Ohjeet Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: seksuaalinen hyväksikäyttö  (Luettu 608 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kolibri
*

« : 26.06.08 - klo:11:57 »

Olen itse käynyt homeopaatilla kroonisen vakavan masennuksen takia. Minulla oli paljon erilaisia psyykkisiä ongelmia ja tunnepuolen ongelmia. Kärsin nukkumisvaikeuksista, masennuksesta, ruokahaluttomuudesta, niska-, selkä- ja hartiakivuista sekä paniikkioireista ja pelkotiloista. Homeopaatilta saamani aine auttoi vähitellen purkamaan masennuksen syitä ja käymään läpi vaikeita tunteita. Tunteet tulivat pintaan yksi kerrallaan, vähitellen ja sopivissa "annoksissa". Tunteet olivat ikään kuin varastoituneet kehooni, ja ne tulivat sieltä pikku hiljaa pintaan ja käsiteltäviksi. Joka kerran, kun olin kokenut vaikean tunteen ja vaikkapa itkenyt sitä, sen jälkeen kehoni ja oloni kevenivät ja tunsin suurta helpotusta. Ikään kuin taakka vähenisi pikkuhiljaa. Sen jälkeen oli muutaman viikon tauko, jonka aikana keräsin voimia seuraavaa tunnetta varten. Aloin muistaa menneisyyden asioita ja tapahtumia, mm. sen, että minua oli lapsena käytetty seksuaalisesti hyväksi. Sain käydä asioita läpi omaan tahtiini, vaikka "paranemiskriisi" olikin raju. Koin, että minulle annettu homeopaattinen lääke auttoi hurjan paljon. Parissa vuodessa kävin kaikki tunteet läpi ja paranin ja tervehdyin psyykkisesti. Masennukseni hälveni, pystyin taas nauttimaan elämästäni ja tekemään töitä. Aloin kouluttautua uudelle alalle ja sain uuden työn. Ihmissuhteeni toimii. Kaikki loksahti kohdalleen. Saan nyt elää elämääni ilman pelkoa. Koen, että homeopaattinen lääkitys oli avain paranemiseeni ja toipumiseeni. Voin suositella lämpimästi homeopaatilla käyntiä kaikille, jotka kärsivät psyykkisistä ja tunnepuolen ongelmista.
tallennettu
Hermione
*

« Vastaus #1 : 20.07.08 - klo:00:03 »

Mulla on kanssa vastaavantyyppisiä kokemuksia, joita homeopaattisen hoidon stimuloimana (tai ainakin sellaiselta se minusta tuntui) ryhdyin ihan tosissani työstämään. Jokaisen lääkkeen/lääkeannoksen jälkeen pulpahti jotakin pintaan - paranemiskriisiksikö sitä sanotaan? Tunsin oloni vahvemmaksi niin että kykenin läpikäymään niitä juttuja. Aikaisemmin terapioissa en ollut uskaltanut.
Todella eheyttävä prosessi, jonka mukana parani pitkään jatkunut vakava masennukseni.
tallennettu
Oinas74
*

« Vastaus #2 : 10.01.09 - klo:20:27 »

Tuo tunnepuolen tervehtyminen on minullekin tuttu. Omasta mielestä ei minulla juuri ongelmia ollut, mutta homeopaatti näki ja antoi lääkettää. Pari viikon työstämisen ansiosta olen ehjä ja vahva, tuntuu jopa, että kaikki tähänastinen elämä ei ollut aito. Kun pallo olisi puhjennut sisälläni ja vapauttii minut kaikista turhista ajatuksista ja tunteista. Nyt on paljon energiaa ja halua parempaa elämää!
tallennettu
Sivuja: 1
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!