Homeopaattien potilaiden foorumi
10.09.10 - klo:11:59 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa foorumille keskustelemaan kaikesta terveyteen ja homeopatiaan liittyvästä!

Liity yhdistyksen jäseneksi ja tule mukaan aktiivitoimintaan!
Liittymiskaavake yms. http://homeopaattienpotilaat.org/

Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksonen esittäytyy  (Luettu 229 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kaksonen
*

« : 17.08.08 - klo:23:05 »

Hello!

Vihdoin sain aikaiseksi tänne laittaa itsestäni pienen esittelyn. Olen 36- vuotias nainen ja kahden lapsen äiti. Mieskin löytyy nurkista. Itse olen homeopatiaan ensimmäisen kerran törmännyt jo yli 10 vuotta sitten, mutta viitisensen vuotta sitten ymmärsin miten hienosta hoitomuodosta on kysymys kun perus-skeptisen mieheni vuosia kestäneet jalkakivut katosivat yhdellä pillerillä! Siis oikeesti!!! Nykyään meidän perheessä ei käytetä kemiallisia lääkkeitä ollenkaan, pienet vaivat osaan hoitaa itse homeopaattisilla aineilla (olen käynyt sellaisen kurssin) ja isommissa probleemeissa käännytään ammattihomeopaatin puoleen.
tallennettu
Kristalli
*

« Vastaus #1 : 23.08.08 - klo:20:17 »

Hei Kaksonen, tervetuloa foorumille!

Monesti kuulee samankaltaista tarinaa, että skeptinen (usein mies Virnistää) on sitten vihdoin suostunut sen homeopaattisen helmen ottamaan, ja ällistynyt varsin, kun se onkin nopeasti ja tehokkaasti auttanut!
Meillä vähän vastaava tapaus, kun viidettä kuuria antibioottia piti keuhkokuumeeseen hakea...

Olisi mielenkiintoista kuulla (ja ehkä vertaillakin kokemuksia Iskee silmää) mihin kaikkiin pieniin ja isompiinkin vaivoihin teillä on homeopatiaa käytetty - voinemme viritellä keskustelua siitä tuolla paranemis tai itsehoito -osioiden puolella..?

Hymyilee Kristalli
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!