Homeopaattien potilaiden foorumi
20.05.12 - klo:03:11 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa foorumille keskustelemaan kaikesta terveyteen ja homeopatiaan liittyvästä!

Liity yhdistyksen jäseneksi ja tule mukaan aktiivitoimintaan!
Liittymiskaavake yms. http://homeopaattienpotilaat.org/

Etusivu   Ohjeet Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kriisit  (Luettu 459 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nanna
*

« : 12.09.08 - klo:10:12 »

Olen käynyt näitä lukemassa ja haluan nyt minäkin kertoa oman kokemukseni homeopatiasta:

Olin eroprosessissa pitkäaikaisesta vaikeasta suhteesta ja masentunut siitä, tosin masennustaipumusta minulla on ollut lapsesta lähtien.
Eron aikaan minulle puhkesi vielä sekä psoriasis kasvoihin että suolistotulehdus ja vointini oli näidenkin takia huono.

Ystäväni näki epätoivoni ja vei minut homeopaatille. En uskonut mihinkään sellaiseen, mutta olin jo niin voimaton, etten jaksanut vastustella.

Ensimmäisen haastattelun aikana en kyennyt paljoakaan kertomaan itsestäni, niin lukossa olin, vaikka homeopaatti oli todella ystävällinen.
Sain kuitenkin lääkkeen. Samana iltana tuli itku, surin pois koko sisäisen möykkyni.
Seuraavana yönä nukuin kunnolla ensimmäistä kertaa noin kahteen vuoteen.

Oloni alkoi ihmeesti kohenemaan seuraavien päivien aikana ja noin viikon kuluttua nähdessäni ystäviäni he huomasivat minussa ison muutoksen,
kaikki kommentoivat virkistymistäni!

Hoidon aloituksesta on nyt 4 vuotta. Masennusta en ole sen jälkeen kokenut, vaikka aikaisemmin se oli seuranani kausittain yleensä useamman kerran vuodessa.
Psoriasis ja suolistotulehdus ovat poissa. Myös kuukautiskiertoni on tasaantunut.
tallennettu
Sivuja: 1
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!