Homeopaattien potilaiden foorumi
09.02.12 - klo:18:47 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa foorumille keskustelemaan kaikesta terveyteen ja homeopatiaan liittyvästä!

Liity yhdistyksen jäseneksi ja tule mukaan aktiivitoimintaan!
Liittymiskaavake yms. http://homeopaattienpotilaat.org/

Etusivu   Ohjeet Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kristiina Benjaminsson  (Luettu 1573 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tammi
*

« : 09.10.08 - klo:18:52 »

Kristiina Benjaminsson (045 650 4092)
Toimii Helsingissä.

Minulta hoitanut ainakin itsetunto-ongelmia ja aivan äärimmäisen v*ttumaisen jalkakivun jota kesti vaikka kuinka kauan  Virnistää Ymmärtääkseni nyt enemmän keskittynyt lapsettomuuden hoitoon, mutta yhtälailla olen kuullut että on hoitanut välilevypotilaita pois leikkausjonosta  Virnistää

Eräs tuttu melkein suuttui kun en ollut tästä homeopaatista maininnut mitään vaikka tällainen tilaisuus mainostaa on ollut Järkyttynyt

Ja jos ei koko nimeä & puh numeroa saa olla samassa viestissä, niin sensuuri voi vaikkapa poistaa etunimen niin ihmiset voivat ottaa edelleen Benjaminssoniin yhteyttä  Virnistää
tallennettu
Oinas74
*

« Vastaus #1 : 08.11.08 - klo:11:25 »

Yhdyn tähän Hymyilee Kristiina on mahtava tyyppi, kovan luokan ammattilainen. On hoitanut perheeni ongelmat, ei pelkää vaikeitakaan tapauksia-! Suuri kiitos ja siunaus  Iskee silmä
tallennettu
-j-
*

« Vastaus #2 : 18.11.09 - klo:07:57 »

Minäkin yhdyn kehuihin Hymyilee

Olen kärsinyt pahoista allergioista (lähes kaikki ruoka-aineet, siitepölyt, eläimet) ja helvetillisistä suolisto-ongelmista parisen vuotta ja astmakin ehti kehittyä, tosin lievä.
Hoitoni on ihan kesken, mutta monenlaista prosessia on lähtenyt liikkeelle ja elämänsuuntani näyttää tekevän täyskäännöksen.

Olen lopettanut kaikki allergia- ja astmalääkkeet ja suolisto on suht rauhallinen.
Olen kaikenkaikkiaan erittäin tyytyväinen tuloksiin jo nyt, vaikka varmaan vielä pitkä matka täydelliseen terveyteen on edessä.
tallennettu
M5
*

« Vastaus #3 : 15.11.10 - klo:19:54 »

Samaa mieltä täälläkin - Kristiina on H-Y-V-Ä! Vastaanotolla käynti tekee hyvää niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.
Hoitanut minulta kroonisen vaivan ja antanut loistavia neuvoja lasten vaivojen homeopaattiseen hoitoon.
Kotiapteekkikurssit ovat myös käymisen arvoisia!
 Hymyilee
tallennettu
Sivuja: 1
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!