Homeopaattien potilaiden foorumi
06.02.12 - klo:04:16 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa foorumille keskustelemaan kaikesta terveyteen ja homeopatiaan liittyvästä!

Liity yhdistyksen jäseneksi ja tule mukaan aktiivitoimintaan!
Liittymiskaavake yms. http://homeopaattienpotilaat.org/

Etusivu   Ohjeet Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tekonivelet alle 30-vuotiaana vai jokin muu vaihtoehto??  (Luettu 557 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mivi
*

« : 27.04.08 - klo:22:05 »

Haluan kertoa teille oman elämääni suuresti mullistaneen klassisen homeopatian vaikutuksen toimivuudesta.

Minulla todettiin 13-vuotiaana polvissani rustonkappaleita irroittava niveltauti, joka johti siihen, että jouduin kirurgin pöydälle vuosien 1987-1998 aikana 28 kertaa. Viimeisen leikkauksen jälkeen kirurgit sanoivat, että seuraavaksi vaihtoehdoksi minulle on enää tekonivelten laittaminen. Niitä ei suositella alle 40-vuotiaalle. No olin tuolloin 24 vuotias ja koin asian kauhistuttavana.
Satuin lukemaan Voi hyvin -lehteä, jonka takaosassa oli maininta homeopaateista ja homeopatiasta, joten silloin otin yhteyttä klassiselle homeopaatille ja kysyin voisikohan hän auttaa mitenkään vaivaani. Hän teki minulle homeopaattisen haastattelun ja sain lääkettä, joka auttoi tosin hän sanoi että saattaa mennä kaksi vuotta, että vaikutus tuntuu polvissani terveempänä. Sen jälkeen minun ei ole tarvinnut mennä leikkauksiin, eivätkä polvikivut ole vaivanneet. Tuntuu vieläkin uskomattomalta, ettei polveni todellakaan ole vaivanneet. Nyt olen 33-vuotias ja onnellinen siitä, että löysin homeopatian ajoissa. Hymyilee
tallennettu
Kristalli
*

« Vastaus #1 : 14.05.08 - klo:22:26 »

Siis polvesi tervehtyivät vaikka niitä oli leikelty 28 kertaa! Wau Järkyttynyt
Mitä lääkärit sanoivat paranemiseesi?
tallennettu
Sivuja: 1
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!