Homeopaattien potilaiden foorumi
06.02.12 - klo:04:30 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa foorumille keskustelemaan kaikesta terveyteen ja homeopatiaan liittyvästä!

Liity yhdistyksen jäseneksi ja tule mukaan aktiivitoimintaan!
Liittymiskaavake yms. http://homeopaattienpotilaat.org/

Etusivu   Ohjeet Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pikku ihme  (Luettu 556 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Genug
Vieras
« : 19.02.09 - klo:10:12 »

Lapsettomuus ajoi minutkin aikoinaan vaihtoehtohoitoihin.
Tarina on pitkä ja mutkikas ja uskon, että kohtalollakin oli sanansa sanottavana. 

Lyhyesti:
Hain aikanaan vaihtoehtohoidoista apua myös lapsettomuuteen. Hopeopaattista lääkettä sain ihan sattumalta  -ja oikeastaan ihan muuhun tarkoitukseen, mutta vaikutus oli huikea.
Hyvin pian vointini parani selkeästi ja muutaman viikon päästä ihmettelin outoa oloani. Olin raskaana! Neljän vuoden yrittämisen ja tuloksettomien lapsettomuushoitojen (lääkitys) jälkeen!

Olen PCO-tapaus, jolla kuukautiset eivät koskaan ole toimineet kunnolla. Nuorempana tiuhemmin, mutta tuohon aikaan pari kertaa vuodessa.
Tosin nyt vanhempana olen ymmärtänyt mikä yhteys PCO:lla, ylipainolla ja ravinnolla on keskenään. Sitä ei pidä unohtaa, jos kamppailee noiden asioiden kanssa.

Ymmärrettyäni -ja koettuani- mikä vaikutus homeopatialla voi olla moniin oireisiin ja sairauksiin, se on edelleen pysynyt yhtenä hoitovaihtoehtonamme. Olen oppinut paljon lukemalla, keskustelemalla homeopaattien kanssa ja käymällä lyhyen kurssin. Mutta ennenkaikkea olen aina kääntynyt ammattitaitoisen homeopaatin puoleen!

Eilisiltainen tv-ohjema koskien lakialoitetta vaihtoehtohoitojen rajoittamiseksi herätti minut jälleen tätä asiaa puolustamaan!!
Potilaalla täytyy olla oikeus ottaa vastuu omasta terveydestään ja halutessaan valita myös vaihtoehtoinen tai täydentävä hoito!
tallennettu
Sivuja: 1
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!